Presse / media

All akkreditering til Asker Fotball A-lags kamper sendes til klubbens e-post adresse: post@askerfotball.no

Anbefalt akkrediteringsfrist er minimum tre dager før kamp.

Vennligst oppgi arbeidsgiver, samt om du er skrivende journalist eller fotograf (begge).

Akkrediteringsskilt/fotovester kan hentes i 2.etasje på Fotballhuset – hvor vi også byr pressen på forfriskninger (og trolig landets beste sjokoladekake).

Asker Fotball har gode pressefasiliteter på taket av Fotballhuset ved banen, men antallet plasser under tak er begrenset, og ved store kamper kan enkelte medier henvises til en annen tribune.

Asker Fotball følger Norsk Toppfotball og NFFs rettlingslinje for presse. Vi godkjenner i utgangspunktet ikke akkreditering for statistikere/andre som leverer tjenester til utenlandske spillselskaper.

Klubber som ønsker å filme kampene, bes også akkreditere seg på forhånd. Dette av plasshensyn.

Det er også mulig å søke om akkreditering for hele sesongen.

Annonse: