
Gode nyheter for norsk fotball presentert i dag
I dag ble det presentert en styrket mediasatsning for PostNord-liagen og annen direktesendt sport.
Daglig - og sportslig leder Rolf Magne Walstad kan fra dagens medlemsmøte i Divisjonsforeningen rapportere om en spennende og sterk satsing fra Amedia i årene som kommer.

Fra Amedia-eide Budstikka, kan man også i dag lese;
"Budstikkas eier Amedia skal gjennom et samarbeid med TV2 satse på et bredere og mer lokalt tilpasset sportsinnhold. Det kommer også Budstikkas abonnenter til gode."
Walstad kan videre melde;
- Avtalen innebærer og at alle ungdoms og 4. Div kamper blir tilgjengelig på MyGame (50.000 stk) på en egen plattform. Norsk fotball dekkes av Tv2, NRK, Amedia og MyGame. Intensjonen er at alt dette skaffer økonomi til klubbene og mere oppmerksomhet rundt produktet, kommenter en godt fornøyd klubbleder Walstad.
